Λοβοτομή

Θα υποβληθώ σε μια επέμβαση ρουτίνας. 
Θα φροντίσω να εκμεταλλευτώ τις καλοκαιρινές εκπτώσεις 
πριν εκπνεύσει για τα καλά κι αυτό το θερινό ανέκδοτο. 
Ή, τώρα που το σκέφτομαι, θα επιχειρήσω τριπλή διάνοιξη: 
Boob job και λοβοτομή στην καλύτερη τιμή!

Κι αν κάτι από τα δύο δεν πετύχει, μη σκας (όχι ότι θα έσκαγες, αλλά μη σκας)
Θα σου χαρίσω όλα τα λειτουργικά μου τμήματα:
τους δακρυϊκούς αδένες 
τα πέλματα 
λίγα μεμονωμένα κύτταρα εγκεφαλικά 
- αν τη γλιτώσουν απ' το ψαλίδισμα -

Μετά θα ηρεμήσεις 
και δε θα σε νοιάζει (όχι ότι σε ένοιαζε, αλλά δε θα σε νοιάζει)
για τα στραβοχυμένα μου βυζιά
για το ποσοστό καθαρής αλκοόλης στο αίμα μου 

Μετά θα ηρεμήσω
και δε θα με νοιάζει
για την πεσμένη τέντα στον κήπο σου 
για το όριο ταχύτητας στον περιφερειακό


Θα υποβληθώ σε δύο επεμβάσεις ρουτίνας.
Θα διατηρήσω μόνο επαρκείς αισθήσεις 
να μείνουν ήσυχοι οι καημένοι γονείς μου 
ότι δεν πήγε εντελώς χαμένο το 1/3 των χρημάτων της εξωσωματικής.

Κι αν κάποια από τις δύο δεν πετύχει, μη σκας (όχι ότι θα έσκαγες, αλλά μη σκας)
Θα σου στέλνω δώρο στα γενέθλιά σου 
κάθε χρόνο ένα φιλντισένιο πλήκτρο
- φτάνουν μέχρι τα 99 σου -

Μετά θα ηρεμήσεις 
και δε θα σε νοιάζει (όχι ότι σε ένοιαζε, αλλά δε θα σε νοιάζει)
αν τρώω τίποτα για βράδυ 
ούτε αν με πονάει το γυάλινο μπουκάλι 

Μετά θα ηρεμήσω
και δε θα με νοιάζει 
που θα 'χεις μεγαλώσει πια πολύ 
ούτε που μάδησα το πιάνο μου για σένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου