Υδατικά διαλείμματα

Τη δέκατη τέταρτη μέρα αλλάξαμε πλανήτες.

Η απόβασή σου απόφαση κατεξοχήν στρατηγική,

κι εγώ σαστίζω μες στα νερά 
μη αναγνωρίζοντας τον εαυτό μου, έτσι ντυμένη,
με ένα φανταχτερό νυχτικό στολή κατάδυσης
με τα χέρια μου σε διαμορφώσεις ελικοειδείς
- τα ίδια χέρια με προχτές,
τα γλοιώδη πλοκάμια -
να πέφτω στον ουρανό να με τρώνε τα ψάρια

Αγόρασα μια Αθήνα για σένα
και μετά τη βύθισα στον όλεθρο.
Έναν ήλιο εξαιρετικά υπεριώδη
- στο θρασύτατο ακτινοβόλο φως πώς ψήνεται το δέρμα σου -, 
ένα σετ βατραχοπέδιλα πολύ ανθεκτικά 
και μια μάσκα εξερεύνησης πηχτών υδάτων.

Αγόρασα μια Αθήνα για σένα
και μετά τη βάφτισες στη φορμόλη.
Αυτή την πόλη, 
που την περπάτησες διά ξηράς πάνω στο στέρνο μου.
 
Αγόρασα μια Αθήνα για σένα.
Την έκλεισες σε ενυδρείο ίδρυμα.
Σε προσκαλώ τώρα στο βασίλειό μου 
για μακροβούτια και άλλα υποβρύχια παιχνίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου